Oct 17, 2011

Jawatan Kosong Pelukis

 Salam hormat,

Bagi memperkemaskan perjalanan kerja di Studio Mycartoonnizz yang telah sibuk menerima tempahan secara online sejak tahun 2011.. Kini kami ingin membuka peluang pendapatan sampingan secara Freelance kepada mereka yang layak.
 
Mycartoonnizz ingin mempelawa kepada anda diluar sana yang mempunyai syarat-syarat dibawah.

Syarat-syarat:
  1. Boleh melukis secara digital
  2. Boleh mewarna secara digital
  3. Boleh berinteraksi secara online
  4. Mempunyai gaya lukisan tersendiri
  5. Mempunyai daya imaginasi & kreativiti tinggi
  6. Mampu melaksanakan tugas dalam tekanan masa
  7. Mampu bertugas diluar kawasan (event)
  8. Berumur 18 tahun keatas
  9. Warganegara Malaysia
Jika anda orang yang kami cari.. sila hantarkan resume anda dan sertakan beberapa contoh karya anda.. Keutamaan kami adalah kepada mereka yang berMINAT untuk mengembangkan kemahiran mereka.. Latihan khusus untuk Lukisan Digital akan diberikan secara PERCUMA



Mycartoonnizz 2011, Johor Bahru, Malaysia Untuk tempahan : mycartoonnizz@gmail.com Anda juga boleh menjemput artis Mycartoonnizz ke majlis harijadi, hari keluarga dan event perayaan. Meriahkan majlis anda dengan cara Mycartoonnizz.

13 comments:

ini aku? said...

ada lagi ke jawatan ni?

mycartoonnizz said...

sila email ke mycartoonnizz@gmail.com untuk info lanjut

abdusy said...

urm..saya ni baru 17 baru habis spm..saya memang nak jadi pelukis komik..*cita-cita sejak kecil*..tapi saya sekarang menetap di pulau penang.. ada kebarangkalian tak klau saya boleh bekerja ?

Anonymous said...

boleh lg ke nak mohon? saya pelajar tahun akhir kat UM.

mycartoonnizz said...

Segala permohonan jawatan ini sila emel ke mycartoonnizz@gmail.com

harihtaroon said...

salam....
tawaran kerja ni masih lagi dibuka ke????

boleh tengok artwork saya dekat cni:
http://harihtaroonart.tumblr.com/

kalo berminat, boleh pm saya dekat cni:
https://www.facebook.com/Harihtaroon

hilman nabila said...

boleh lagi ke nie???

mycartoonnizz said...

Sila emel resume dan sampel karya digital anda ke mycartoonnizz@gmail.com

fakhri asyraf said...

saya berminat..tapi saya ta penah lukis secara digital..mcm ne ye

Affendi Ci said...

Sya berminat...ada ag x jwatan nie...

Anonymous said...

hurmm scara digital tu cmne er...haha sje je nk tau sbb sy pn minat mlukis gak & ad gak rse nk jd plukis tp sy xyakin sgt lh..sbb kkdg tu rse mls pn ad, i mean lme2 mlukis rse bosan utk buat prkra lain pn mncul..so what "digital" mean..nk tambahkn ilmu...hehe sy bru je 15 tahun :)

mycartoonnizz said...

Jawatan sebagai pelukis di mycartoonnizz bukan sepenuh masa dan untuk makluman anda semua buat ketika ini jawatan ini telah penuh. Terima kasih atas minat dan kesungguhan anda menghantar contoh2 karya di emel kami.

wari muslim said...

april 2016.. masih ada lagi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...