Nov 17, 2013

Lagi Karikatur Ekspress from cikgu-cikgi Johor Bahru




Selamat bercuti kepada semua budak2 sekolah. Diharapkan anda semua bercuti dengan gembira dan jauhi dari perkara yang merosakan minda dan jasad.

Lagi 1 bulan nak menghampiri penghujung tahun 2013. Banyak organisasi kecil mahupun besar sibuk mengadakan majlis akhir tahun, annual dinner dan sebagainya. Di mycartoonnizz sentiasa terbuka untuk melayan tempahan pelbagai pakej. Terbaru dan terkini dari SMK Tanjung Adang yang menempah Karikatur Ekspress dengan jumlah wajah yang perlu dilukis seramai 30 orang.

Alhamdulillah proses akhir telah siap untuk di sahkan oleh pengerusi Kelab Bilik Guru SMKTA. Karya ini adalah bersaiz A4 setiap satu wajah yang dikarikaturkan. Kaedah ini membolehkan setiap guru/staf menerima karikatur wajah masing2 dan bonus dalam bentuk sofcopy berformat jpeg.

Kepada organisasi lain seperti badan berkanun, kolej, syarikat swasta dan lain-lain boleh emel kepada mycartoonnizz@gmail.com untuk pertanyaan atau pun add facebook nizzam mycartoonnizz untuk respon segera. Kami ada page untuk di LIKE.. purplenstudio mycartoonnizz page

Salam hormat dan salam ceria di awal pagi ahad ini dengan ucapan selamat bercuti dan ceria-ceria selalu!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...