Nov 23, 2014

Lukisan Anak2 Pendidikan Khas

jangan terkejut dengan tajuk diatas, bukan budak2 tu yang lukis tapi tempahan khas mereka semua oleh guru mereka sebaggai tanda kenaangan untuk guru mereka yang bakal berpindah ke sekolah lain.

 Draft outline selepas perhempas pulas untuk 19 wajah yang perlu disiapkan. Setiap satu wajah mengambil masa lebih kurang 15-20 minit campur tolak rehat dan gangguan kerja dapatlah 2 hari solid untuk klien melihat dahulu bagaimana idea persembahan karikatur mereka.

 Dah final dimana warna dan tanda nama di setiap karektor (juga di semak dahulu kepada klien). Artwork ini akan dicetak sendiri oleh cikgu Fara (wakil) di kedai foto. Insha Allah hasilnya akan dapat seperti kualiti gambar fotografi. Cikgu fara boleh mencetak artwork ini kepada jumlah setiap orang, tak perlu rebut-rebut.

Nah, ini lah kelebihan karikatur digital yang sememangnya memudahkan dan menguntungkan semua pihak. Kerja kami pantas dan kemas, klien dapat hasil yang berganda berbanding jika menempah lukisan karikatur yang dilukis manual (kena scan dan perbanyakkan kemudian, kualiti tak sama!)

Bagi anda yang masih kurang jelas bagaimana prosedur kerja digital mycartoonnizz, boleh lapang-lapangkan masa whatsapp, emel, fb inbox atau apa medium chating kepada mycartoonnizz. Jelaskan apa yang terbuku di dada.

Informasi : Tempahan ini juga boleh dimodifikasi kepada lukisan keluarga seperti contoh dibawah

atau lukisan berpasangan dengan nilai harga terbaik dari kami.. Ingat ini adalah job karikatur ekspresso.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...