Jun 25, 2012

tukar layout~tukar angin 2012

Alo.. sempat ke tidak usaha tangga kejayaan. masa memang sangat suntuk untuk update blog. Bukan sahaja nak update juga kena pastikan prestasi paparan sentiasa segar dan menarik untuk dilawati.
Jadi sedikit perubahan dilakukan terhadap layout dan header baru ini. Harap-harap ia memberi trafik lebih baik bulan ini.
Sebelum

Alasan: Paparan karektor gadis comel dengan belon dialog tertera info ringkas tentang kaedah tempahan di mycartoonnizz. Juga semasa header ini diperkenalkan, mycartoonnizz belum menetapkan logo dan lebih eksperimental dalam setiap karya yang dihasilkan. Latar belakang pula disusun hasil karya terdahulu sebelum bergelar pelukis digital.

Selepas
Alasan: Berwarna warni. Antara karya mycartoonnizz yang paling berbisa dan paling teliti. Jadi header kali ini lebih memberi penghormatan kepada bekas pelanggan yang begitu taksub untuk mendapatkan karya terbaik dari mycartoonnizz. Disamping itu di letakkan perkataan yang menonjolakan jenis lukisan dan tempahan yang biasa diterima di mycartoonnizz.

Harapan kami agar Header baru ini memberi impak maksima terhadap industri karikatur dan seni tampak di Malaysia. Salam hormat kepada anda dan selamat mendapatkan perkhidmatan di mycartoonnizz.

Mycartoonnizz antara pelukis digital berbakat malaysia 2012

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...