Sep 9, 2015

200 vector karikatur dan kartun comel untuk diSEWA.




200 vector karikatur dan kartun comel untuk diSEWA.
Promosikan produk anda dengan kartun dan karikatur daripada MYCARTOONNIZZ. Sensasikan produk anda dengan kelainan dan kreativiti yang lebih dinamik dan unik berbanding pesaing anda. 

Laburkan nilai RM anda di MYCARTOONNIZZ dalam jangka masa panjang. 

Bersama-sama maju dan berdaya saing dalam era globalisasi perniagaan tanpa sempadan.
Kepada anda di luar sana, adakah anda menguruskan perniagaan:

  1. Percetakan Pengiklanan, T.shirt, Assersori, Kraftangan atau;
  2. Penerbitan Buku, Majalah, Novel atau;
  3. Animasi, Filem, Drama, Telco atau;
  4. Penganjur,

..tak kira besar kecil perniagaan anda. Sedikit pelaburan yang strategik mungkin member impak terbesar dalam promosi perniagaan anda tahun ini.

MYCARTOONNIZZ menawarkan 200 karikatur dan kartun comel yang bertemakan perkahwinan, couple, keluarga, remaja dan imej korporat.

Bagaimana caranya?
Mudah, anda hanya perlu hubungi admin MYCARTOONNIZZ di talian [ 013-2377983 ] whatsapps / telegram/ sms . atau emel permohonan anda di emel [ mycartoonnizz@gmail.com ] . Anda akan berurusan bagaimana cara sewaan yang sesuai untuk syarikat anda.

Setuju dengan pakej harga kami, anda boleh memilih hampir 200 karya ( artwork ) karikatur dan kartun comel. Karya ini akan di ubah suai mengikut keperluan sewaan dan ianya tertakluk kepada syarat-syarat sensitiviti MYCARTOONNIZZ.

Karya  yang telah dipilih akan di REDRAW oleh artis kami dalam tempoh tertentu mengikut jumlah pilihan anda. Selepas itu anda akan dihubungi untuk mengesahkan karya anda dan anda anda telah boleh menggunakan karya tersebut bermula dari tarikh anda menerima emel kami. (360 hari sewa)

Untuk apa sewa?
Sewaan selama 1 tahun (360 hari) dalam 1 bayaran sahaja dan anda berhak menggunakan karya itu untuk tujuan promosi dan percetakan produk sampel. Kebenaran ini diberikan secara eksklusif kepada mereka yang menguruskan perniagaan seperti dinyatakan diatas tadi.

Kalau tak cukup, boleh tambah?
Boleh, seperti topup karya yang lain contoh sebelum ni ambil lukisan warna, nak tambah yang outline atau hitam putih hanya dikenakan cas tambahan mengikut bilangan karya. Harga boleh runding!

Karya dapat dalam bentuk apa?
MYCARTOONNIZZ menjalankan perniagaan online kartun dan karikatur, maka karya yang diterima adalah dalam bentuk softcopy ( digital ) yang mana akan diemel ke emel syarikat bagi menjaga kualiti dan format seting karya. Antara format digital yang disediakan:

  • Ai (Adobe Illustrator) atau;
  • PSD (Adobe Photoshop) atau;
  • PNG / JPEG / GIF

Hm... macam best kan.. apa lagi peluang dibuka julung-julung kali, dan tawaran ini terhad dalam tempoh tertentu sahaja. Untuk ketika ini promosi ini akan tamat pada tarikh berikut:

30 April 2016 - 30 Mei 2016

** entry ini sentiasa di kemaskini dari masa ke semasa. Pastikan anda semak tempoh promosi yang anda mohon selepas perbincangan secara atas talian dibuat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...